Yan22

[Leak] De nouvelles infos sur les braquages

Recommended Posts

Personne t'oblige à lire les fuites.

Deja c'est pas des fuites, mais du vol d'information!

mais bon je laisse tombé car apparemment les gens qui vol des informations sont plus appréciée que les gens qui ce posent des questions ! .

Mais pourquoi tu viens ici si tu ne veux pas te faire spoiler ?

Il y a " [Leak] " dans le titre, ce qui veut dire qu'il y aura forcément du spoil...

PS : On ne vit pas dans le monde des bisounours, et bon... Rockstar nous volent aussi avec GTA O. :lol:

mais bon je laisse tombé car apparemment les gens qui vol des informations sont plus appréciée que les gens qui ce posent des questions ! .

Mais pourquoi tu viens ici si tu ne veux pas te faire spoiler ?

Il y a " [Leak] " dans le titre, ce qui veut dire qu'il y aura forcément du spoil..

PS : On ne vit pas dans le monde des bisounours, et bon... Rockstar nous volent aussi avec GTA O. :lol:

Hee ou j'ai écrit que je ne voulait pas etre au courant de ce que contiendra la MAJ ?.

j'ai juste dit que le mec exagère a tout déclaré c'est tout !! alors stp ne me fait pas dire ce que j'ai pas dit ok , merci.

lire c'est bien ! mais comprendre c'est mieux !! .

R nous a volé ? c'est ça ton point de vue ? ...

MDR genre R ta tenu la main pour acher le jeu ...

vous me fait bien rire avec vos arguments a 2 ball ...

Modifié par kozz2012

Applause.gif

je vais redire ce que j'ai déjà dit ce matin mais san réponse.vous savez qu'on peut rentré dans au moins un fleeca au nord de la carte ? j'ai tester avec le bug du mode passif et j'ai réussi. j'ai traversé la porte. et pour ma part c'est la première fois que je vois un civil a l'intérieur. je fait peut être fait une découverte qui existe depuis des lustre lol. en attente d'une réponse ...

je vais redire ce que j'ai déjà dit ce matin mais san réponse.vous savez qu'on peut rentré dans au moins un fleeca au nord de la carte ? j'ai tester avec le bug du mode passif et j'ai réussi. j'ai traversé la porte. et pour ma part c'est la première fois que je vois un civil a l'intérieur. je fait peut être fait une découverte qui existe depuis des lustre lol. en attente d'une réponse ...

Les civils dans les Fleeca sont pas nouveau. Sur ps3 j'en voyais déjà attendre devant les guichets.

Les civils dans les Fleeca sont pas nouveau. Sur ps3 j'en voyais déjà attendre devant les guichets.

a ok. j'ai jamais fait gaffe. et on a pu toujours rentré dedans auparavant ?

Haha ^^' ! j'aime bien le "je vais redire ce que j'ai déjà dit ce matin mais sans réponse." Sa sentait grave la déception que personne ne te réponde j'trouve sa plutôt marrant !

Haha ^^' ! j'aime bien le "je vais redire ce que j'ai déjà dit ce matin mais sans réponse." Sa sentait grave la déception que personne ne te réponde j'trouve sa plutôt marrant !

lol bin chouette que un rien te fait rire mec ;) en plus de sa tu m'apporte rien de bien!

Modifié par diverson

te conseillerai + la bank de la haut( celle du braquage) où faute de pnj à l'interieur, tu y retrouves des p'tites culottes afrillolantes lool!!

mini_208899PS082.jpg

mini_788837PS079.jpg

Voici les nouvelles du jour :

With our last investigation into the Holiday DLC developer content, we found a few interesting features landing on December 23rd 2014 with the 1.05 update. We are pleased to say that we've managed to explore areas which weren't available a few days ago, leading to more features coming with the Holiday DLC.

I have also explained the other features in detail which we released a few days ago:

Gradient Controlled Snow - This means that at 05:00AM UTC on December 25th 2014 the streets of Los Santos and Blaine County will be filled with beautiful, powdery snow. At 12:30PM UTC which is a few hours after the snow starts, you will begin to notice ice on the roads, this is when the gradient part kicks in. By 18:00PM UTC, you will notice the road will be slushy and your vehicle will start sliding everywhere. By 00:00AM UTC on 26th December, the snow will be at the side of the street and the main roads will be clear again. This is a new approach to a more realistic way of a snowy Christmas.

Last-generation Snow - This means that players will see a white layer of snow on the roads, buildings and other items that are outside. This will expire on 26th December at 05:30AM UTC.

Red Sky Effect - This means that current-generation players will see a bright orangey red glow in the sky while snow is falling, this is something we see in real life while snow is falling due to reflection and other scientific factors (good how Rockstar thought of that) this will be during the in-game night time, during the day the clouds will be dark grey.

Christmas Apartment - There will be a new in-game High-end apartment which will be permanent but from December 25th till January 7th there will be limited-time props in the apartment; Christmas-pine tree with lights and a few present-like textures beneath the tree, a fireplace with stockings pinned to the front (we believe that Rockstar designed this last minute) and various Holiday-themed decorations scattered around the interior. There is no confirmed price for this apartment at this time.

Exclusive CnC Mission - At first we portrayed this as a generic bonus mission, but after deeper analysis we found code and texture models relating to a Christmas-themed Cops and Crooks mission - this doesn't mean there is only one mission, it means this is a special bonus for Christmas. We believe, from generic code, this is located around the Rockford Hills area.

Christmas Clothing - This will be all of the items we saw last year on last generation but this time there is 4 new items, these are still in non-identifiable format though.

Christmas Lights - From source code, we've found bits and pieces of reference to street Christmas lights, we haven;t been able to find or view textures for these lights, so they may be withdrawn at last minute but the following natives were found:

XMAS_STRT_CENTRAL

XMAS_STRT_DOWNTWN

XMAS_STRT_COUNTY

XMAS_STRT_APT

(These are natives used to identify street lights, be warned that this isn't a confirmed feature, but a highly possible one as it;s been coded into the relevant files)

Christmas Vehicle Modifications - We've found audio relating to two Christmas-themed horns; 'Tis The Season and Deck the Halls. Each horn lasts 7.4 seconds, so this will be a costly horn. You will be able to keep this horn forever once applied. We also found a 'Happy Holidays' cover for the roof of your vehicle.

Weapon - One new weapon we believe to be linked with the Firework Launcher, the name is currently under a hashed Dev tag but we believe, from textures, that this is a Ball-Ball-related shooter - we attempted to analyse as much about this as possible but a lot was missing and still un-prepared.

Bonus Items - You will receive bonus items for visiting GTO on Christmas Day, we do not have information about the content.

La neige dispo uniquement du 25 décembre à 6h (heure de Paris) au 26 décembre à 6h30. Certes, il y a une amélioration par rapport à l'an dernière avec la météo évolutive (l'accumulation de la neige, le ciel orangé/rouge de nuit ou encore la présence de glace/verglas par la suite), mais sérieux quoi, 24 heures seulement...

Modifié par KevFB

Invité
Ce sujet ne peut plus recevoir de nouvelles réponses.